Helping people to stay healthy and wealthy

Helping people to stay healthy and wealthy
JIKA ANDA SEDANG MENCARI PRODUK UNTUK MENURUNKAN BERAT BADAN ATAU MENAMBAH BERAT BADAN ATAU MENCARI SARAPAN YANG SEHAT PILIH LAH HERBALIFE

Tuesday 3 April 2012

Why I Love Herbalife

Saya adalah Pesara berumor 60 Tahun dan mempumyai enam orang anak. Berat badan saya sebelum ini berlebihan ia itu 82 kg kerana saya gagal mengawal selera makan. Kerana makan berlebihan badan jadi terlebih berat, perut jadi boroi , ada darah tinggi lagi. Say juga mengalami gestrik yang keronik.Makan ubat darah tinggi  selama 6 tahun tanpa henti. Makan ubat gestrik sejak 5 tahun lalu. Duduk bersila langsong tak selesa sebab perut boroi.Kaki cepat rasa kebas atau sesemut walaupun duduk hanya 5-10minit aja. Cepat penat dan mudah mengantok.lebih-lebih lagi bila memandu.




                                                            Before Herbalife 82.9kg


                                                           


Saya teruja untuk  makan herbalife kerana Konsep Nutrisi yang di sokong olih badan Perubatan yang di anggotai olih  Pakar dan Saintis pada semua produk nya termasoklah produk untuk tenaga dan kesihatan.
Saya hilang 10 kg dalam masa 3 bulan , kesihatan saya menjadi lebih baik dan saya rasa bertenaga, nampak lebih muda. Syukor Alhamdulillah saya mengambil produk Herbalife untuk menjaga Kesihatan saya.


                                                                After Herbalife 71.6kg




         That   Why  I love Herbalife .Saya tidak lagi makan ubat darah tinggi selepas  dapat pengesahan dari Doktor yang tekanan darah saya normal, Saya duduk beriktikaf di Mesjid selama  30 minit atau lebih ... ok sahaja tak ada masaalah. Saya juga  memandu dari Kota Tinggi ke Seremban dan Seremban ke Ipoh tapi tidak rasa penat dan langsung tak mengantok. That Why I Love Herbalife Anda bagaimana.  Jika anda ingin bantuan dari saya Inshaallah Saya dengan senang hati sedia memberi bantuan.

No comments:

Post a Comment